main contentΜεταβείτε στο κύριο περιεχόμενο
top of page
\"random

Επικοινωνία πολιτών με τις υπηρεσίες του Δήμου Χανίων λόγω περιορισμού της διάδοσής του COVID-19

Σε συνέχεια των σχετικών  Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου για τη λήψη κατεπειγόντων μέτρων αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και την ανάγκη περιορισμού της διάδοσής του και με δεδομένο ότι ο Δήμος Χανίων οφείλει να μεριμνήσει για την προστασία της υγείας τόσο των πολιτών όσο και των υπαλλήλων του   εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται μέσω τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής επικοινωνίας  και από κοντά κατόπιν μόνο με τηλεφωνικό ραντεβού:

  • στο τηλέφωνο 15240, για ευπαθείς ομάδες, άτομα τρίτης ηλικίας και άτομα με αναπηρία, για καθημερινά ζητήματα, όπως αγορά φαρμάκων, τροφίμων και ψυχολογική υποστήριξή
  •  τις Ηλεκτρονικές υπηρεσίες από το www.chania.gr
    e-εξυπηρέτηση
    Παράπονα - Καταγγελίες
  • και το app Δημότης Χανίων (για Android και iOS)
  • στα κάτωθι τηλέφωνα και e-mail των υπηρεσιών:

Υπηρεσία

Τηλέφωνο

E-mail

Τηλεφωνικό Κέντρο

28213 41600

dimos

Διοικητική Υπηρεσία

28213-41673

ddioikisi

Δημοτολογίου-Ληξιαρχείου

28213 41793, 793, 783

tdkatastasi

Πολιτικοί Γάμοι

28213 41782

tdkatastasi

Οικονομική Υπηρεσία

28213-41762

doikonomiki

ΤΑΠ, διόρθωσης τετραγωνικών, βεβαιώσεις ΔΕΗ κλπ

28213 41756

tesoda

Ταμείο

28213 41758, 757

ttameio

Προμήθειες-Πληρωμές

28213 41759

tdapanes

Πολεοδομία (ΥΔΟΜ)

2821341223

dpoleodomia

Τεχνική

28213 41722

dtechniki

Ηλεκτροφωτισμός-Κυκλοφορία

28213-41700

tergahm

Καθαριότητα -Πράσινο

28213-41778

dperivallon

ΚΕΠ

 

28213-41800

 

Πρόνοια

28213 41693, 695

tpronoia

Κέντρα Κοινότητας

28213 41688, 689

tpronoia

Πληροφορική

2821341705,706,707,755

tpliroforiki