Είσοδος      |     
Ενημέρωση
Αρχείο ΔΤ 2015

11/11/2015, Μήνας Εφηβείας στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Χανίων

11.11.2015 | Ώρα δημοσίευσης: 01:11

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Χανίων φιλοξενεί για τρίτη χρονιά τον Μήνα Εφηβείας σε συνεργασία με τις εκδόσεις "Πατάκη" και προσκαλεί οργανωμένες Τάξεις Γυμνασίων και Λυκείων να συμμετάσχουν σε μια ξεχωριστή δημιουργική δράση, ειδικά σχεδιασμένη για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.

Φέτος οι έφηβοι θα έχουν τη χαρά να συνεργαστούν με την Άννα Κοντολέων, συγγραφέα, μεταφράστρια, θεατρολόγο και τον Πολυχρόνη Κουτσάκη, συγγραφέα, Αναπληρωτή Καθηγητή Πολυτεχνείου Κρήτης. Ο Μήνας Εφηβείας θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 16/11/2015 και θα διαρκέσει μέχρι τις 20/12/2015.

Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί, που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν με τους μαθητές της Τάξης τους να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο: 2821 3 41662-3.

Το πρόγραμμα της δράσης έχει ως εξής: :



  • Άννα Κοντολέων: Οι έφηβοι αγγίζουν το άπειρο
    Χρησιμοποιώντας υλικό από το βιβλίο "Μέχρι το άπειρο κι ακόμα παραπέρα", η Άννα Κοντολέων θα συναντήσει μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου σε μια συμμετοχική δράση, όπου μέσα από διαδραστικά παιχνίδια και αυτοσχεδιασμούς, προβολή βίντεο, παιχνίδια ρόλων και ασκήσεις δημιουργικής γραφής, οι έφηβοι θα εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους πάνω σε σύγχρονα ζητήματα, όπως ο ρατσισμός, η φιλία, η οικονομική κρίση, η οικογένεια.



  • Πολυχρόνης Κουτσάκης: Διαφωνώντας δημιουργικά με τους εφήβους
    Ο Πολυχρόνης Κουτσάκης καλεί τους εφήβους σε μια συνάντηση εποικοδομητικής αντιπαράθεσης και διαφωνίας. Με αφορμή ερεθίσματα, που θα τους δώσει μέσα από ταινίες, video clip, διαφημίσεις, εικόνες, βιβλία κ.ά., θα τους παροτρύνει σε μια δημιουργική συζήτηση και θα τους καλέσει να πάρουν θέση πάνω σε θέματα κοινωνικά, πολιτιστικά, εκπαιδευτικά, θέματα, που απασχολούν τους νέους σήμερα στις σχέσεις τους με τους άλλους, με το δικαίωμά τους στο όνειρο για ένα καλύτερο αύριο, με το δικαίωμά τους στην έκφραση. Σε κάθε απάντησή τους, είτε θετική είτε αρνητική, θα λειτουργεί ως αντίλογος στοχεύοντας στην εξέλιξη των επιχειρημάτων τους και της συνδυαστικής τους σκέψης.

p1