Είσοδος      |     
Ενημέρωση
Αρχείο ΔΤ 2015

28/3/2016, Εορτασμός Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου: Στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Χανίων

28.03.2016 | Ώρα δημοσίευσης: 02:03

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Χανίων γιορτάζει και φέτος  την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου) με τριήμερες εκδηλώσεις, αφιερωμένες στα παιδιά, στους έφηβους και στους εκπαιδευτικούς,  με καλεσμένους συγγραφείς τον Μάνο Κοντολέων και την Άννα Κοντολέων.

Οι δράσεις φέρουν τον τίτλο: “Διαβάζω σημαίνει γνωρίζω τον άλλο” και πραγματοποιούνται σε συνεργασία με τις εκδόσεις Πατάκη και τη Σχολική Σύμβουλο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, Αθηνά Ντούλια.

Αναλυτικά:

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016, στις 10.00

Η συγγραφέας, μεταφράστρια και θεατρολόγος, Άννα Κοντολέων, συναντά τους μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Χανίων.

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

-Παιδική-Εφηβική Βιβλιοθήκη Σούδας, στις 09.00
Με προσκεκλημένη τη συγγραφέα, Άννα Κοντολέων,  η Παιδική-Εφηβική Βιβλιοθήκη Σούδας θα  υποδεχθεί μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Παζινού.

-Δημοτική Βιβλιοθήκη Σταλού, στις 11.00
Η Άννα Κοντολέων συναντά τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Βαρυπέτρου, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Σταλού.

Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Δημοτική Βιβλιοθήκη Χανίων, στις 10.00.

Με προσκεκλημένους συγγραφείς τον Μάνο Κοντολέων και την Άννα Κοντολέων
η Δημοτική Βιβλιοθήκη Χανίων  θα υποδεχθεί έφηβους Λυκείων της πόλης μας.

Οι δύο συγγραφείς μέσα από διάδραση θα προσεγγίσουν  θεματικές  και προβληματισμούς, που πραγματεύονται στα βιβλία τους και θα θέσουν τη βάση για μια κουβέντα μεταξύ μαθητών από διαφορετικά σχολεία με σκοπό να τους βοηθήσουν να ανακαλύψουν το πώς μέσα από τα βιβλία «γνωρίζω τον άλλο».

Δημοτική Βιβλιοθήκη Χανίων στις 5.30 – 7.30 το απόγευμα

Σε συνεργασία με τη Σχολική Σύμβουλο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων,Αθηνά Ντούλια, ο συγγραφέας, Μάνος Κοντολέων,  συναντά εκπαιδευτικούς και συζητά για το πώς μπορούμε να κατανοούμε καλύτερα την καθημερινότητα και τη σχέση μας με τους άλλους μέσα από τα βιβλία. Για το πώς η λογοτεχνία μπορεί να δημιουργήσει μαγικές γέφυρες επικοινωνίας μεταξύ δασκάλων και μαθητών.

p1