main contentΜεταβείτε στο κύριο περιεχόμενο
top of page
\"random

30/7/2020, ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ (ΚΕΠ) στην υπηρεσία της ψηφιακής εξυπηρέτησης myKEPlive

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης δίνει πλέον τη δυνατότητα παροχής διοικητικών πληροφοριών και διεκπεραίωσης υποθέσεων των πολιτών και των επιχειρήσεων από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π), μέσω τηλεδιάσκεψης.

Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται πιλοτικά από τριάντα οκτώ (38) Δήμους, ανάμεσα στους οποίους και ο Δήμος Χανίων μέσω της σύγχρονης πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης (videoconference) με την ονομασία «myKEPlive.gov.gr».

Ο πολίτης ή η επιχείρηση, μέσω του νόμιμου εκπροσώπου της, δύναται να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα, προκειμένου να διεκπεραιώσει συγκεκριμένο αίτημά του.

Η είσοδος στην πλατφόρμα myKEPlive.gov.gr, πραγματοποιείται με κωδικούς taxisnet, και ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε 4 θεματικά πεδία των υπηρεσιών που τον ενδιαφέρει:

 

  1. Στο θεματικό πεδίο «Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση Αίτησης», οι υπηρεσίες που παρέχονται στον πολίτη είναι πενήντα δύο (52) και μπορεί να ενημερωθεί από το σχετικό link.

 

  1. Στο θεματικό πεδίο «Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις», περιλαμβάνονται διακόσιες τριάντα πέντε (235) διαδικασίες προς ενημέρωση και δώδεκα (12) διαδικασίες προς εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων, μέσω των νόμιμων εκπροσώπων τους. Οι υπηρεσίες αυτές παρέχονται μόνο από τα εννέα (9) Κ.Ε.Π.-Ε.Κ.Ε. που συμμετέχουν στο πρόγραμμα (σε αυτά συμπεριλαμβάνεται καi το ΚΕΠ 0009 του Δήμου Χανίων).

 

  1. Στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία» παρέχονται πενήντα δύο (52) υπηρεσίες του θεματικού πεδίου με τίτλο «Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση Αίτησης». Σε αίτημα που έχει καταθέσει πολίτης με αναπηρία και έχει ζητηθεί η χρήση Διερμηνέα Ελληνικής νοηματικής/χειλεανάγνωσης δύναται στην τηλεδιάσκεψη να συμμετάσχει ύστερα από πρόσκληση του αρμοδίου Κ.Ε.Π. εξυπηρέτησης και πιστοποιημένος διερμηνέας με τη συνδρομή του Εθνικού Ιδρύματος Κωφών.

 

  1. Στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας» περιλαμβάνονται πέντε (5) δημοτικές υπηρεσίες. Σημειώνεται ότι στο εν λόγω θεματικό πεδίο είναι υποχρεωτική η επιλογή του Δήμου στον οποίο απευθύνεται το αίτημα. Οι διαθέσιμες υπηρεσίες είναι οι εξής:

 

α. Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας

β. Δημοτική ενημερότητα

γ. Παραχώρηση κοινόχρηστου χώρου

δ. Βεβαίωση Σήμανσης

ε. Αίτηση για κοπή δένδρων σε κοινόχρηστο χώρο

 

Με τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα ο Δήμος Χανίων έρχεται αρωγός στο εγχείρημα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που στόχο έχει την αναβάθμιση και βελτίωση της απρόσκοπτης εξυπηρέτησης πολιτών από το κράτος.

p1

 

 

 

logo imageσυμβαίνει

Εργασίες ανακατασκευής πεζοδρομίων στην οδό Πλουμιδάκη: Από τις 17/5/2021
Eκδήλωση τιμής των ιερομαρτύρων Μελχισεδέκ Επισκόπου Κισάμου & Καλλινίκου Διακόνου: Στις 19/05/2021 στην Πλατεία Σπλάντζιας
Εκδηλώσεις εορτασμού της 80ης Επετείου της Μάχης της Κρήτης: Από 15 έως 28 Μαΐου 2021
Εκδήλωση Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου: Στις 14/5/2021
Μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Χανίων, οι αιτήσεις για τη χορήγηση και την ανανέωση της άδειας παραχώρησης κοινόχρηστου χώρου
Ξεκινάει η περίοδος υποβολής των αιτήσεων για τις εγγραφές – επανεγγραφές στους Παιδικούς – Βρεφικούς Σταθμούς του Δ.Ο.ΚΟΙ.Π.Π. για τη σχολική χρονιά 2021-2022
Κλειστό για τους ωφελούμενους το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Χανίων: Από τις 06/05 έως και τις 18/05/2021
Άνοιξαν οι εγγραφές για τον Μαραθώνιο Κρήτης 2021
Ενημέρωση για τις εγγραφές στα τμήματα εκμάθησης της Φιλαρμονικής του Δήμου Χανίων