Είσοδος      |     
Ενημέρωση
Αρχείο ΔΤ 2020

15/11/2020, Τρόποι εξυπηρέτησης κοινού στη ΔΕΥΑΧ

16.11.2020 | Ώρα δημοσίευσης: 03:11

Μετά τα νέα μέτρα και τις ρυθμίσεις που αφορούν στην πρόληψη, την προστασία και την αναγκαιότητα περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού - COVID 19, η Διοίκηση της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Χανίων (Δ.Ε.Υ.Α.Χ.) ενημερώνει τους καταναλωτές ότι από την Τρίτη 10/11/2020 και μέχρι νεότερης ανακοίνωσης, οι υπηρεσίες της Δ.Ε.Υ.Α Χανίων εξυπηρετούν το κοινό είτε με email στη διεύθυνση info@deyach.gr, είτε μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στα παρακάτω τηλέφωνα:

 

Πληροφορίες καταναλωτών Ύδρευσης: 28210 36280, 6, 3, 2

Πληροφορίες καταναλωτών Αποχέτευσης: 28210 36290

Συνεργείο Ύδρευσης – Βλάβες Δικτύου Ύδρευσης: 28210 36250,1

Βλάβες Δικτύου Αποχέτευσης: 28210 36225

Βλάβες Δικτύου Ύδρευσης – Αποχέτευσης (εκτός ωραρίου εργασίας): 28210 44444

Πρωτόκολλο: 28210 36259

Τμήμα Προμηθειών: 28210 36275

Ηλεκτρομηχανολογικό Τμήμα: 28210 36240

Οικονομικό Τμήμα – Λογιστήριο: 28210 36274

Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας: 28210 36223

Εγκατάσταση Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων (Βιολογικός Καθαρισμός): 28210 40714

 

Οι οφειλές προς τη Δ.Ε.Υ.Α.Χανίων κατά την περίοδο των έκτακτων μέτρων για τον COVID 19, μπορούν να εξοφληθούν με τους ακόλουθους τρόπους :

  • Μέσω της ιστοσελίδας της επιχείρησης (www.deyach.gr) είτε με εγγραφή στην εφαρμογή e-Services ή μέσω της εφαρμογής i-Bill με τη χρήση του κωδικού πληρωμής, με χρεωστικές ή πιστωτικές ή προπληρωμένες κάρτες χωρίς οποιαδήποτε χρέωση.
  • Στα ταμεία των ΕΛ.ΤΑ. όλης της χώρας (δυνατότητα πληρωμής και με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες).*
  • Στα ταμεία των συμβεβλημένων επιχειρήσεων με το διατραπεζικό σύστημα ΔΙΑΣ ή μέσω e-banking ή πάγιας εντολής, (αυτόματη χρέωση τραπεζικού λογαριασμού).*
  • Στα καταστήματα και επιχειρήσεις του Δήμου Χανίων που έχουν την δυνατότητα είσπραξης λογαριασμών διατραπεζικά (όπως τα supermarket ΣΥΝ.ΚΑ., τα supermarket Χαλκιαδάκης, κ.λ.π.)*

 

Απαραίτητη προϋπόθεση για το e-Services είναι ο χρήστης να έχει e-mail.

Η εφαρμογή e-Services παρέχει στους καταναλωτές τις εξής δυνατότητες:

  • Δυνατότητα άμεσης εξόφλησης των λογαριασμών και διακανονισμών, μέσω πληρωμής με κάρτα (πιστωτική ή χρεωστική ή προπληρωμένη) εύκολα, γρήγορα με ασφάλεια και χωρίς οποιαδήποτε χρέωση.
  • Άμεση πρόσβαση στο ιστορικό των λογαριασμών ύδρευσης-αποχέτευσης.
  • Ενημέρωση για την Κατάσταση Εκκρεμών Διακανονισμών.
  • Δυνατότητα καταχώρησης νέας αίτησης και προβολή  ιστορικού με τυχόν προηγούμενες καταχωρημένες αιτήσεις.
  • Στατιστικά ποσότητας και αξίας του νερού ανά περίοδο.

 (Κάτω από τα εικονίδια των i-Bill και e-Services, υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες χρήσης)

p1

Αρχεία

  1. e-services-bg