Αποστολή αιτήματος, παραπόνου ή καταγγελίας από κινητό τηλέφωνο (SMS)
Ο Δήμος Χανίων έχει θέσει σε λειτουργία υπηρεσία αποστολής αιτήματος, παραπόνου ή
καταγγελίας από κινητό τηλέφωνο μέσω SMS.
Ο Δημότης (ο οποίος
είναι εγγεγραμμένος χρήστης στην Ιστοσελίδα του Δήμου) μπορεί να
υποβάλει το αίτημα του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον
αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΧΑ<κενό>[το αιτημά του].
Παράδειγμα SMS: ΔΥ ΧΑ πρόβλημα στο οδόστρωμα στην Κυδωνίας 10
Αμέσως μετά το αίτημα του θα πρωτοκολληθεί αυτόματα και ο δημότης θα λάβει απάντηση με τον κωδικό αιτήματος.
Στην συνέχεια το αίτημα θα προωθηθεί στην αρμόδια υπηρεσία ή υπάλληλο
του Δήμου προς διεκπεραίωση και όταν ολοκληρωθεί ο Δημότης θα
ειδοποιηθεί με SMS.
Ανα πάσα στιγμή ο Δημότης μπορεί να
ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του από την
Ιστοσελίδα του Δήμου (είσοδος χρήστη και μετά επιλογή «τα αιτήματά
μου») ή από το κινητό του αποστέλλοντας ένα γραπτό μήνυμα (SMS) στον
ίδιο αριθμό 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΧΑ1<κενό>[τον κωδικό αιτήματος του].
Παράδειγμα SMS με κωδ. αιτήματος: ΔΥ ΧΑ1 39722
Ακόμα και στην περίπτωση που ένα αίτημα έχει υποβληθεί από την ιστοσελίδα του Δήμου και όχι απο κινητό, ο χρήστης έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί για την κατάσταση που βρίσκεται το αίτημα του αποστέλλοντας ένα SMS στο 54260 με κείμενο ΔΥ<κενό>ΧΑ1<κενό>[τον κωδικό του αιτήματος του].